سنسورهای دما IFM

با انتخاب هر یک از دسته های زیر، می توانید به لیست سنسورهای تامین شده توسط دایان صنعت نمایندگی ifm دسترسی داشته باشید.

سنسورهای دمای مجهز به ترنسمیتر، نوع TA
ifm

سنسورهای دمای مجهز به ترنسمیتر مادون قرمز و نمایشگر نوع TW2
ifm

    • دستگاههای دارای واحد الکترونیک اندازه گیری یکپارچه یا مجزا
    • قابلیت استفاده به صورت ماژولار، برای طیف گسترده ای از برنامه ها
    • ایمنی فرآیند بالا به دلیل داشتن نظارت بر خود
    • اتصال فرآیند متغیر با استفاده از آداپتورها
    • مقاومت بالا در برابر ضربه و لرزش

    سنسورهای دما

    ماشین‌های صنعتی معمولاً برای اطمینان از کیفیت تولید و درک وضعیت ماشین به اندازه‌گیری همیشگی دمای نیاز دارند. ifm خط تولید سنسور دما قوی را برای پاسخگویی به نیازهای صنایع مختلف توسعه داده است. اگر دستگاه شما برای عملکرد ساده روشن/خاموش به یک سوئیچ دما نیاز دارد؛ یا به سنسور دما / فرستنده دما برای دریافت مقادیر دقیق و قابل اطمینان دما نیاز دارد، ifm راه حل های مناسب را ارائه می دهد.

    سنسورهای مقاومتی دما

    ifm، با استفاده از فناوری آشکارسازهای دمایی مقاومتی (RTD) و تحت آزمایش‌های محیطی سخت‌گیرانه، حسگرهای دما را در محفظه های فولاد ضد زنگ بدون درز قرار می‌دهد. بدین صورت از عملکرد با کیفیت بالا، در سخت‌ترین شرایط، اطمینان حاصل می کند.

    سنسورهای دما مناسب چرخه شستشو و محیط های بهداشتی

    ifm طیف کاملی از سنسورهای دما را ارائه می‌دهد که برای تولید مواد غذایی و نوشیدنی آزمایش شده‌اند. این سنسورهای دما، دارای رتبه IP69K برای محلول‌های سوزاننده و اسیدی رایج در چرخه‌های شستشو و محیط‌های بهداشتی هستند.

    سنسورهای مادون قرمز

    برای کاربردهای ماشین ابزار و خودرو، ifm طیف وسیعی از سنسورهای دما را ارائه می دهد. این سنسورهای دما می توانند سرباره و پسماند جوش را تحمل کنند. برای صنایع فولاد، فلز و شیشه، ifm نظارت بر دما را با سنسورهای دمای مادون قرمز ارائه می‌کند. این سنسورهای مادون قرمز می‌توانند در برابر حرارت بالا با استفاده از اصول اندازه‌گیری غیر تماسی و مادون قرمز عملکرد مناسبی داشته باشند.

    با در نظر گرفتن این کاربردهای مختلف، ifm، سنسورهای دما را برای طیف وسیعی از عمق نصب، شرایط محیطی، انواع رسانه، محدوده عملیاتی، و محدوده دمایی از جمله دماهای بالا فراهم می کند.

    تکنولوژی IO-Link درسنسورهای دمای ifm

    تقریباً تمام سنسورهای دمای ifm برای نزدیک به یک دهه به فناوری IO-Link مجهز شده‌اند. این فناوری به شما این امکان را می‌دهند که میزان داده‌های فرآیندی در دسترس خود را افزایش دهید و آن داده‌ها را در طول زمان برای تجزیه و تحلیل روند ثبت کنید. این فناوری واقعاً برای هر زمان که بخواهید از قدرت آن استفاده کنید، قابلیت اتصال و استفاده را دارد. به سادگی سنسور خود را به Masters IO-Link ifm متصل کنید و داده های حسگر خود را مستقیماً به سیستم های SCADA، MES، ERP یا CMMS خود، برای تجزیه و تحلیل از طریق پورت IoT بدون تداخل با زیرساخت PLC موجود خود، ارسال کنید. IO-Link پایه و اساس چهارمین انقلاب صنعتی است که معمولاً به عنوان اینترنت صنعتی اشیاء (IIoT) شناخته می شود و مفاهیم زیربنایی، مانند تعمیر و نگهداری پیش بینی کننده، را در بر می گیرد.

با ما در ارتباط باشید

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ اتحادیه، طبقه زیر همکف، واحد 35

021-33998240

021-33998241

0912-4462763

0935-7172895

0938-9551285

info@dayan-sanat.com