سنسورهای سیالات SICK

با انتخاب هر یک از دسته های زیر، می توانید به لیست سنسورهای تامین شده توسط دایان صنعت دسترسی داشته باشید.

سنسورهای سطح سنج Sick

سنسورهای سیالات sick ، شامل 4 دسته زیر هستند:

 

 

سنسورهای سطح SICK

راه حل  هوشمند برای اندازه گیری سطح

چه برای اندازه گیری مداوم سطح، چه اندازه گیری نقطه ای سطح یا هر دو، SICK طیف گسترده ای از راه حل ها را برای مهندسی فرآیند، ذخیره سازی و حفاظت ارائه می دهد. بر اساس وضعیت نصب، خواص ابزارهای واسطه و شرایط محیطی، SICK حسگرهایی را ارائه می دهد که انجام کارآمد فرآیندها را تضمین می کند. SICK به عنوان ارائه دهنده یکی از گسترده ترین مجموعه های فناوری، دانش خود را به منصه ظهور می رساند.

سنسورهای فشار SICK

اندازه گیری فشار کل برای مایعات و گازها

SICK مجموعه‌ای از ترنسمیترها و سوئیچ‌های الکترونیکی اندازه‌گیری فشار را ارائه می‌کند که به دلیل قابلیت های پیکربندی هوشمند و متنوع، می‌توانند با نیازهای شخصی مشتری سازگار شوند. به طور معمول، تمام دستگاه‌های SICK از مواد باکیفیت و فناوری اندازه‌گیری دقیق استفاده می‌کنند؛ علاوه بر این که کارکرد و نصب آسانی دارند.

سنسورهای جریان SICK

تکنولوژی اندازه گیری دقیق جریان

SICK راه حل های نوآورانه را برای فناوری اندازه گیری جریان در سنسورهای خود ارائه می دهد. این شرکت، روش های اندازه گیری انعطاف پذیر را با ابزارهای اتصال مقرون به صرفه، برای یکپارچه سازی سیستم های سطح بالا، ترکیب می کند. خواه شما نیاز به تشخیص مقدار نرخ جریان فعلی با استفاده از مقادیر آنالوگ داشته باشید یا مقدار آن را با استفاده از تشخیص پالس بیابید. سنسورهای جریان SICK، همیشه قابل اعتماد و ایمن هستند و می توانند با طیف گسترده ای از ابزارها در شرایط و فرآیندهای محیطی سخت کار کنند.

سنسورهای دما SICK

اندازه گیری دمای کل برای مایعات و گازها

SICK با مجموعه محصولات خود، از دماسنج‌های پیچی و ورودی گرفته تا سوئیچ‌های دما، راه‌حل‌هایی با کیفیت بالا برای اندازه‌گیری دما در مایعات و گازها ارائه می‌دهد. این دستگاه ها را می توان به طور بهینه برای برآورده کردن نیازهای فردی، از طریق ارتفاع های مختلف و امکانات پیکربندی مکانیکی انعطاف پذیر، سازگار کرد.

با ما در ارتباط باشید

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ اتحادیه، طبقه زیر همکف، واحد 35

021-33998240

021-33998241

0912-4462763

0935-7172895

0938-9551285

info@dayan-sanat.com