سنسورهای فاصله SICK

با انتخاب هر یک از دسته های زیر، می توانید به لیست سنسورهای تامین شده توسط دایان صنعت دسترسی داشته باشید.

سنسورهای فاصله متوسط Dx35 Sick

سنسورهای فاصله متوسط Dx50 Sick

  • SICK دارای طیف گسترده ای از راهکارهای نوری و اولتراسونیک است که از میکرون تا کیلومتر را اندازه گیری می کند. SICk در این راهکارها اندازه گیری، تشخیص و موقعیت یابی را با استفاده از حالت های مثلث و زمان پرواز انجام می دهد.. سنسورهایی که از مثلث سازی استفاده می کنند برای اندازه گیری های کوتاه برد و بسیار دقیق ایده آل هستند. آنها می توانند قطعات بسیار کوچک، ضخامت، شکل و غیره را بررسی کنند. سنسورهای زمان پرواز، در فواصل طولانی تر کار می کنند. این سنورها، تحت تأثیر بازتاب یا نور محیط قرار نمی گیرند و برای موقعیت یابی AS/RS، واگن های ریلی و جرثقیل های دروازه ای مناسب هستند.

    مزایا

سه تکنولوژی که سنسورهای فاصله استفاده می کنند تا فاصله جسم را بدست آورند

  • زمان پرواز اولتراسونیک

    با اندازه‌گیری زمان پرواز موج اولتراسونیک، سنسور یک پالس صوتی منتشر می‌کند که توسط جسم مورد نظر منعکس می‌شود. زمان لازم برای رفتن پالس از حسگر به جسم، و بازگشت دوباره اندازه گیری و ارزیابی شده و به فاصله مربوطه تبدیل می شود.

  • زمان پرواز نوری

    در اندازه گیری زمان پرواز (زمان پرواز نوری)، فاصله بین سنسور و جسم از اختلاف زمان اندازه گیری شده محاسبه می شود. این زمان، اختلاف زمانی است بین زمانی که سنسور پالس نوری ارسال می شود (دیود لیزر، LED، …) و بازتاب آن به گیرنده سنسور فاصله بر می گردد.

  • مثلث سازی لیزری

    مثلث سازی، بر اساس اندازه گیری فاصله به کمک محاسبه زاویه است. حسگر، یک نقطه نورانی را بر روی جسمی که باید شناسایی شود، پخش می کند. سپس، نور منعکس شده از جسم، با زاویه ای که به فاصله بستگی دارد، به آرایه گیرنده سنسور برخورد می کند. فاصله جسم بر اساس موقعیت نقطه نوری روی عنصر گیرنده سنسور فاصله تعیین می شود.

  • مجهز به رابط هایی آینده گرا

    فرآیندهای تولید و کنترل شبکه ای، در محیط های پیچیده ماشین آلات، آینده صنعت اتوماسیون را تعیین خواهد کرد. هوش حسگر، برای فرآیند بسیار پیچیده تبدیل سیگنال های فیزیکی به اطلاعات قابل استفاده و ارزیابی، مورد نیاز است. سیستم‌های حسگر هوشمند تولید شده در SICK، در حال حاضر، برای پشتیبانی از فرآیندهای صنعتی پویا که شامل بهینه‌سازی فوری و خودسازماندهی است، استفاده می‌شوند. برای ارتباطات شبکه ای قابل اعتماد، ضروری است که داده های مورد نیاز به وضوح تعریف شده و در دنیای داده های شبکه ادغام شوند. انتخاب نوع رابط مناسب، برای یک مسیر تعریف شده، نقش مهمی دارد. بسته به نیاز، زیرساخت و محیط شما، حسگرهای فاصله SICK، فناوری یکپارچه سازی ایده آلی را برای اهداف شما ارائه می دهند.

  • سریال

    رابط های سریال، برای انتقال مستقیم داده، بین یک کنترل کننده و یک حسگر یا محرک استفاده می شود.در طول ارتباط، همه بیت ها به صورت جداگانه و متوالی از طریق یک اتصال نقطه به نقطه منتقل می شوند.مزایای اصلی رابط های سریال، پیچیدگی فنی کم و استقلال از راه توپولوژی سیستم است.

  • اترنت و فیلدباس

    با اترنت و فیلدباس، همه حسگرها و محرک‌های موجود در فرآیند، می‌توانند به عنوان یک شبکه حسگر، با کنترل کننده سیستم ارتباط برقرار کنند. بسته به نوع رابط، سلسله مراتب و ترتیب های مختلف دستگاه های درگیر – به اصطلاح توپولوژی – اتصال های متنوعی در دسترس هستند. اترنت و فیلدباس، پردازش مقادیر زیادی داده، انتقال داده‌های حسگر در زمان واقعی و ادغام مستقیم آن در سیستم‌های فناوری اطلاعات و فضای ابری را ممکن می‌سازد.

  • IO-Link

    IO-Link، گزینه های جدیدی را برای ارتباط نقطه به نقطه، بین کنترل سیستم و سطح میدان ارائه می دهد. حسگرها و محرک‌های ساده به اجزای فعال فرآیند، در یک شبکه اتوماسیون سراسری، تبدیل می‌شوند.
    به عنوان فرستنده، سنسورهای فاصله وضعیت ها را از طریق یک Master به کنترل کننده گزارش می دهند. سپس، آنها به عنوان گیرنده سیگنال ها را به صورت معکوس دریافت و پردازش می کنند و این فرآیندها را در کل زنجیره تامین بهینه می کنند.

  • همیشه به درستی متصل – سریع، ساده، کارآمد 

    چند استعداد نیرومند

    از کوچکترین فاصله تا فواصل بسیار زیاد: سنسورهای فاصله SICK، در انواع کاربردهای داخلی و خارجی، فاصله ها را بر اساس اولتراسوند، نور یا رادار اندازه گیری و تشخیص می دهند. این سنسورها، در هر محیطی، بر روی سطوح مختلف و به صورت جداگانه با کاربرد مربوطه سازگارند. حتی شرایط نامطلوب محیطی مانند گرد و غبار، خاک یا مه به سختی بر نتیجه اندازه گیری تأثیر می گذارد.

  • اندازه گیری دقیق و قابل اعتماد

    سنسورهای فاصله، به طور دقیق و قابل اعتماد، فاصله لاگ تا دفلکتور را تشخیص می دهند. بنابراین Dx50-2 تضمین می کند که، حتی در شرایط بسیار سخت، کنده به طور کامل به تسمه نقاله وارد می شود.

  • موقعیت یابی، نظارت بر حضور، حفاظت از برخورد

    تشخیص، در مقیاس بزرگ اجسام با اشکال و خواص بازتابی مختلف، از طریق فناوری اولتراسونیک، انعطاف‌پذیری دستگاه را برای موقعیت‌یابی مطمئن، کنترل حضور و محافظت در برابر برخورد، به حداکثر می‌رساند.

  • نظارت بر سطح

    کنترل سطح مایعات و مواد حجیم با سنسورهای فاصله اولتراسونیک، قابلیت اطمینان فرآیند را، مستقل از مواد، حتی در شرایط محیطی نامطلوب مانند گرد و غبار، خاک یا غبار، ممکن می‌کند.

  • بررسی کیفیت با سنسورهای جابجایی

    OD5000 کلاس بالایی از سنسورهای مثلثی اندازه گیری با دقت بالا است. فرآیندهای پوشش دهی بسیار دقیق و سریع در تولید باتری را می توان به صورت خطی نظارت کرد و کیفیت محصولات سری را بهینه کرد.

  • نظارت بر فرآیندهای مونتاژ

    OD Mini از فناوری مثلث سازی، برای کنترل فرآیندهای مونتاژ در تولید سری استفاده می کند. به دلیل طراحی کوچک و انعطاف پذیری فوق العاده ای که دارد، می توان از آن در بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده کرد.

  • موقعیت یابی دقیق

    در Intralogistics، حسگرهای SICK از موقعیت‌یابی بهینه گیره‌های ربات از فواصل دور، با استفاده از تشخیص لبه‌های بسیار دقیق جعبه‌های لجستیک و با هر رنگی پشتیبانی می‌کنند.