سنسورهای نوری SICK

با انتخاب هر یک از دسته های زیر، می توانید به لیست سنسورهای تامین شده توسط دایان صنعت دسترسی داشته باشید.

G6 Sick

G 10 Sick

GR18

GR18S Sick

V 18 Sick

W2s-2 Sick

W4-3 Sick

W11 Sick

W 150 Sick

W12 Sick

V 180-2 Sick

  • طیف وسیعی از سنسورهای نوری SICK، فناوری پیشرفته نوری را ارائه می دهد که راهکارهای پیشرو در بازار محسوب می شوند. این حسگرها، با استفاده از جدیدترین فناوری‌های SIRIC® و LED، بالاترین سطح اطمینان در فرآیند را بدون توجه به عوامل تداخلی ارائه می‌دهند. اطلاعات اضافی دریافت شده از سنسور را می توان برای ساده سازی فرآیندهای مدرن و پیچیده تولید استفاده کرد. این طیف گسترده از سنسورهای نوری sick، در بسیاری از برنامه های اتوماسیون در سراسر جهان استفاده می شود.

    برتری های سنسورهای نوری SICK

  • همه کاره، قابل اعتماد، درجه یک

    انتخاب سنسور از بین گسترده وسیع سنسورهای نوری SICK، تضمین می کند که بسیاری از فرآیندهای مهندسی اتوماسیون، در سراسر جهان، می توانند به طور موثر و کارآمد اجرا شوند. سنسورهای نوری SICK، به صورت استاندارد، در طیف وسیعی از طرح ها و مواد استفاده می شوند. این سنسورها، به لطف استفاده از SIRIC® و فناوری‌های نوری مدرن، بالاترین ایمنی عملیاتی را، بدون ایجاد هرگونه تداخل، ارائه می‌دهند. اطلاعات اضافی دریافت شده از سنسور، با کمک IO-Link، به کاهش پیچیدگی فرآیندهای تولید مدرن کمک می کند.

    از آنجایی که SICK تمام مهندسی های مورد نیازش را، از طراحی ریزتراشه ها تا پیاده سازی در حسگرهای نوری، خودش انجام می دهد؛ سفارشی سازی برای برنامه های خاص یا نیازهای مشتری می تواند به سرعت و متناسب با نیازهای مشتری انجام شود.

    ویژگی های سنسورهای نوری sick

مناسب برای هر نوع ماشین

از مینیاتوری تا بزرگ: سنسورهای نوری SICK، به لطف تنوع در محفظه و نوع کاربرد، می‌توانند در هر نوع ماشینی مورد استفاده قرار بگیرند. برای جنس محفظه، شما می توانید بین پوشش فولاد ضد زنگ، VISTAL، فلز، پلاستیک یا تفلون، یکی را انتخاب کنید. همچنین هنگام اتصال و کارکرد سنسورها گزینه های متعددی در دسترس دارید. همه سنسورهای SICK به راحتی تنظیم و نصب می شوند.

قابل استفاده در کلیه شرایط، مطابق با کلیه مقررات و استانداردها

صرف نظر از هر شرایطی، سنسورهای نوری SICK با اطمینان کار می کنند. آنها نتایج قابل اعتمادی را ارائه می دهند؛ حتی اگر تأثیر نور محیطی قوی یا بازتاب های پس زمینه مختل کننده ای وجود داشته باشد. به لطف طراحی مستحکم، این سنسورها، در برابر فشار مکانیکی سنگین ناشی از شوک یا لرزش، مقاومت می کنند و همچنین در برابر تداخل الکترومغناطیسی محافظت می شوند. مهم نیست که محیط کاری سنسور شامل گرد و غبار زیاد، دما یا تغییرات دمایی شدید، رطوبت بالا و یا  در تماس با مواد شیمیایی یا پاک کننده باشد؛ شما می توانید به سنسورهای SICK اطمینان کنید. این سنسورها، تمام شرایط و استانداردهای مربوطه را که امروزه مورد نیاز صنعت است، برآورده می کنند. این استانداردها شامل انطباق اتحادیه اروپا، UL یا RoHS است. علاوه بر این، دستورالعمل های داخلی کنترل کیفیت SICK اغلب فراتر از الزامات قانونی و استانداردهای معمول بازار است.

تشخیص جامع

حسگرهای نوری SICK، طیف گسترده ای از انواع اشیاء با کیفیت های متفاوت را به لطف SIRIC® خود شناسایی می کنند. با SIRIC®، روش های پردازش سیگنال دیجیتال را می توان، برای اولین بار، در دنیای حسگرهای نوری ادغام کرد. سنسورهای مجهز به این فناوری قدرتمندتر از همیشه هستند و در برابر تمام تأثیرات نوری یا الکترومغناطیسی شناخته شده، بسیار مقاوم هستند. به لطف گزینه های ارتباطی مدرن، می توان آنها را به طور یکپارچه در شبکه های اتوماسیون ادغام کرد.

حسگرهای sick، می توانند با اطمینان بالایی، هر نوع شی را تشخیص دهند. چه تیره یا شفاف، سریع یا کوچک، سوراخ شده یا براق، ناهموار یا پوشیده با یک پوسته، نزدیک یا دور. شما می توانید با بالاترین سطح کیفیت، اعتماد کنید.

  • از کوچک تا بزرگ – تخصص SICK در فناوری های لیزری

    سنسورهای نوری، با فناوری لیزر، در تشخیص اجسام کوچک و تشخیص در شرایط محیطی چالش برانگیز، انتخاب شماره یک هستند. این سنسورها، حتی در شرایط محیطی بحرانی، مانند انعکاس از سطوح براق یا انعکاس نور محیط از چراغ های مدرن کم مصرف یا وجود فضای محدود یا زمانی که تشخیص از طریق سوراخ های مته های کوچک مورد نیاز است، راه حل ایده آلی هستند.