سنسورهای کنتراست (مارک بین) SICK

با انتخاب هر یک از دسته های زیر، می توانید به لیست سنسورهای تامین شده توسط دایان صنعت دسترسی داشته باشید.

KTS Core Sick

KTX Core Sick

KTM Core Sick

  • سنسورهای کنتراست (مارک بین) SICK، عمدتاً در ماشین‌های بسته‌بندی و ماشین های چاپ برای تشخیص علائم چاپی یا کنترلی استفاده می‌شوند. خط سنسورهای کنتراست KT سیک، حتی کوچکترین کنتراست ها را با بالاترین سرعت تشخیص می دهد، مانند علائم چاپ روی فویل ها یا بسته بندی. سنسورهای کنتراست سیک، تفاوت های جزئی رنگ خاکستری را، بین علامت و پس زمینه روی سطوح مات، براق یا شفاف تشخیص می دهند. انواع دستگاه‌ها با روش‌های مختلف تفکیک کنتراست در دسترس هستند.

طیف گسترده ای از سنسورهای کنتراست (مارک بین)

طیف گسترده و مدرن سنسورهای کنتراست (مارک بین) برای تشخیص کنتراست و تفاوت رنگ

سنسورهای کنتراست (مارک بین) عمدتاً در ماشین‌های بسته‌بندی و چاپ، برای تشخیص علائم چاپ استفاده می‌شوند، همچنین برای هر کاربرد دیگری که بر اساس کنتراست و/یا تفاوت رنگ است مناسب هستند. سنسورهای کنتراست (مارک بین) SICK، کوچکترین انحراف در ویژگی های کنتراست را، حتی در سرعت های بسیار بالا، به عنوان مثال هنگام پر کردن لوله ها یا تشخیص سطح ویفرها، تشخیص می دهند. آنها همچنین می توانند بین مقادیر بسیار کم رنگ خاکستری روی سطوح مات، براق یا شفاف، تفاوت قائل شوند. انواع مختلف دستگاه با یا بدون IO-Link، برای طیف وسیعی از نیازها موجود است که از نظر اصل اندازه گیری، روش تنظیم و فاصله سنجش متفاوت است.

گزینه های عیب یابی، نمایش و تغییر قالب ساده از طریق IO-Link

طیف گسترده از سنسورها با محفظه ها و تنظیمات مختلف، استفاده برای هر کاربردی را ممکن می سازد.

همه مواد بسته بندی، حتی مواد براق، قابل شناسایی هستند.

به لطف فناوری TwinEye، مواد چالش برانگیز را شناسایی کنید!

SICK به عنوان یک پیشرو در زمینه فناوری و بازار در زمینه سنسورهای کنتراست (مارک بین)، همیشه سخت در تلاش است تا از سنسورهای خود بیشترین بهره را ببرد. مواد با براقیت بالا و یا مواد با تفاوت کنتراست کم، برای بسیاری از سنسورها یک چالش بزرگ است، اما برای KTS Prime و KTX Prime نه. با اختراع TwinEye-Technology، دو گیرنده که به طور موازی استفاده می شوند، پایداری تشخیص را افزایش می دهند. محدوده عمق میدان بیشتر و افزایش بازه فاصله شناسایی 5 میلی متر، حداکثر قابلیت اطمینان را تضمین می کند و در عین حال دقت و سرعت پردازش بی نظیری را ارائه می دهد.

فناوری TwinEye در محفظه حسگرهای سری KTS و KTX Prime یکپارچه شده است.

مواد بسیار براق که به سرعت در حال عبور هستند و کنتراست کمی دارند، به طور ایمن و قابل اطمینان شناسایی می شوند.

ترکیبی پیچیده از کنتراست و سنسور رنگ برای تشخیص رنگ و کنترل کیفیت

سنسورهای کنتراست KTS و KTX Prime، ترکیبی عالی از فناوری سنسور کنتراست و رنگ هستند. با کمک حالت رنگ، آنها به طور قابل اعتماد، ویژگی های رنگ های مختلف را تشخیص می دهند و می توانند حتی تفاوت های بسیار جزئی رنگ و کنتراست را تشخیص دهند. این بدان معناست که برای مثال، مواد معیوب یا با رنگ نادرست را می توان در اولین مرحله ممکن در تولید سیم یا نخ رد کرد. حالت رنگ نیز برای کاربردهای مرتب‌سازی و برای همه برنامه‌هایی که در آنها، رنگ معیار انتخاب تعیین‌کننده است، مناسب است.

KTM و KTS Core – تشخیص کنتراست کلی، سریع و ساده

سنسورهای کنتراست KTM و KTS Core، با عملکرد بالا در طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند. آنها تشخیص موقعیت پایدار و دقیق تفاوت های کنتراست را، در فرآیندهای سریع ماشین، تضمین می کنند. نتیجه، پایداری فرآیند بالا و خرابی کمتر است. به لطف محفظه مینیاتوری خود، KTM Core حتی در مواقعی که فضا محدود است در سیستم شما جای می گیرد. مزیت دیگر آن، راه اندازی سریع و آسان است. تنظیمات دستی آستانه سوئیچینگ و فرآیندهای مختلف تنظیم، این سنسورها را به راه حل ایده آل در صنایع بسته بندی، چاپ و کاغذ تبدیل می کند، به عنوان مثال برای تعیین موقعیت لوله یا تراز کردن برچسب.

با ما در ارتباط باشید

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ اتحادیه، طبقه زیر همکف، واحد 35

021-33998240

021-33998241

0912-4462763

0935-7172895

0938-9551285

info@dayan-sanat.com