رفلکتور های IFM

  • برای استفاده با سنسورهای بازتابیپ
  • بازتابنده های منشوری در طرح های گرد یا مستطیلی
  • بازتابنده های ویژه برای نور لیزر

برای استفاده از سنسورهای بازتابنده بازتابی (retro-reflective) همیشه یک بازتابنده مناسب (بازتابنده منشوری) مورد نیاز است. ifm طرح های مختلف گرد و مربع و همچنین بازتابنده های مخصوص نور لیزر را ارائه می دهد.

لیست محصولات سری سنسورهای رفلکتور های تولید شده توسط شرکت ifm

محصولات ذکر شده در لیست زیر را می توانید از دایان صنعت نمایندگی ifm تهیه کنید. همچنین با کلیک روی نام هر محصول، می توانید به مشخصات فنی و دیتاشیت آن دسترسی پیدا کنید.

رفلکتور E21268 ifm

رفلکتور E20452 ifm

رفلکتور E20744 ifm

رفلکتورهای ifm یک نوع ویژه از بازتابنده‌ها هستند که برای استفاده با سنسورهای بازتابی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این بازتابنده‌ها به صورت خاص برای سنسورهای بازتابیپ (retro-reflective sensors) مناسب هستند. این سنسورها به منظور تشخیص وجود یا عدم وجود اشیا بر اساس بازتاب نور به کار می‌روند.

ifm انواع مختلفی از رفلکتورها را برای این اهداف ارائه می‌دهد:

  • رفلکتورهای گرد و مربع: این رفلکتورها دارای طرح‌های مختلفی از جمله گرد و مربع هستند که برای استفاده با سنسورهای بازتابیپ مناسب هستند. طرح گرد برای کاربردهایی که نیاز به زاویه‌های وسیع‌تری دارند، و طرح مربع برای کاربردهایی که نیاز به دقت بیشتری دارند مناسب است.
  • رفلکتورهای ویژه برای نور لیزر: این نوع رفلکتورها طراحی شده‌اند تا به بهترین شکل با نور لیزر سازگار باشند. این بازتابنده‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که از جمله افزایش دقت و کارایی در کار با سنسورهای نور لیزر را فراهم می‌کنند.

در نتیجه، اگر نیاز به استفاده از سنسورهای بازتابیپ داشته باشید، بازتابنده‌های مناسب از ifm می‌توانند گزینه‌های عالی باشند. این رفلکتورها به عنوان نقطه بازتاب نور به سنسور بازتابی‌پ بازمی‌گردند و امکان تشخیص وجود شیء در مسیر نور را برای سنسورها فراهم می‌کنند.

با ما در ارتباط باشید

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ اتحادیه، طبقه زیر همکف، واحد 35

021-33998240

021-33998241

0912-4462763

0935-7172895

0938-9551285

info@dayan-sanat.com