سنسورهای فورک (چنگالی) SICK

با انتخاب هر یک از دسته های زیر، می توانید به لیست سنسورهای تامین شده توسط دایان صنعت دسترسی داشته باشید.

UF Sick

WF Sick

WFL Sick

WFS Sick

  • سنسورهای فورک (چنگالی) SICK، فرستنده و گیرنده را در یک محفظه ترکیب می کنند. به دلیل وجود همین ویژگی مهم، می توان آنها را به سرعت تنظیم کرد. به لطف پرتو نور دقیق و متمرکز و دقت تشخیص بالا، سنسورها، تفاوت‌های بسیار جزئی در تضعیف نور را نیز تشخیص می‌دهند. اندازه های مختلف این سنسورها، نصب ساده، و ایمنی فوق العاده بالا در برابر نور محیط، تنها برخی از مزایای این سنسورهای فورک است.

    مزایا

  • فرستنده و گیرنده در یک محفظه واحد، یک سنسور و مزایای بسیاری

    با سنسورهای فورک (چنگالی) sick، فرستنده و گیرنده در یک محفظه ترکیب می شوند. این ویژگی، فرآیند وقت گیر تراز کردن فرستنده و گیرنده را حذف می کند. فرستنده و گیرنده کاملاً با یکدیگر هماهنگ هستند. این امر قابلیت اطمینان بالا از انجام صحیح فرآیند را تضمین می کند. علاوه بر این، سنسورهای فوتوالکتریک فورک به نور محیط حساس نیستند. با ترکیب یک فرستنده و گیرنده در یک محفظه، سنسورهای چنگال را می توان به سرعت و به راحتی نصب کرد و بلافاصله برای استفاده آماده می شود. لوازم جانبی نصب جداگانه مورد نیاز نیست و اتصالات الکتریکی کاهش می یابد. گستره انتخاب وسیع، اندازه های مختلف چنگال، نصب ساده و اطمینان بسیار بالا از عملکرد صحیح، تنها برخی از مزایای سنسورهای چنگال SICK است. کاربردهای معمولی شامل تشخیص برچسب ها و همچنین اشیاء با اندازه ها و بافت های مختلف است.

  • با توجه به طیف گسترده ای از اندازه های مختلف بدنه، سنسورهای چنگال تقریباً برای هر کاربرد مناسب هستند.

  • در مقایسه با واحد فرستنده – گیرنده کلاسیک و جدا از هم، کار نصب سنسورهای چنگال فقط به یک دستگاه کاهش می یابد.
  • سنسورهای فورک، یک سیستم یک طرفه در یک محفظه مشترک ایجاد می کنند. این به طور کامل تراز زمان بر فرستنده و گیرنده را حذف می کند.

  • سیستم های یک طرفه قرار گرفته در طراحی چنگالی: نصب سریع و آسان و همچنین فرستنده و گیرنده کاملاً تراز شده، برای قابلیت اطمینان فرآیند بالا در تشخیص برچسب و شی.

  • تشخیص برچسب – راه حل سریع یا جهانی

    این سنسورها برای برچسب های شفاف، براق و فلزی؛ مواد حامل سفید، مات و رنگی؛ لایه های نازک؛ فیلم روی فیلم، کاغذ روی کاغذ – ماشین‌های لیبل‌زن مدرن با انواع بافت‌ها و خواص نوری قابل استفاده هستند. سنسورهای فورک (چنگالی) SICK، راه حل مناسبی برای این فرآیندها هستند. حسگرهای چنگالی نوری، به طور قابل اعتماد برچسب های مات را حتی در سرعت های بالا تشخیص می دهند. سنسورهای چنگال اولتراسونیک برای برچسب ها و مواد حامل چالش برانگیز نوری مناسب هستند؛ زیرا این سنسورها بدون در نظر گرفتن رنگ، برچسب، الگو، سطح شفافیت و براقیت سطح، فرآیند تشخیص را انجام می دهند. حسگرهای چنگال WFS و UFS به طور ویژه، برای فرآیندهای برچسب‌گذاری توسعه داده شده‌اند و می‌توانند مستقیماً در انتهای فرآیند تولید و توزیع نصب شوند.

  • با توجه به طیف گسترده ای از اندازه های مختلف بدنه، سنسورهای چنگال تقریباً برای هر کاربرد مناسب هستند.

  • سرعت بالا، برای سنسور فوتوالکتریک فورک WFS مشکلی ایجاد نمی کند.
  • این دو دسته، متخصصان فرآیندهای برچسب گذاری هستند: WFS و UFS

  • تشخیص شی – راه حل سریع، آسان و دقیق توسط سنسورهای فورک (چنگالی) SICK

    سنسورهای فورک، برای تشخیص اشیا را می توان در فرآیندهای بی شماری استفاده کرد. علاوه بر تشخیص حضور اجسام ساده برای کنترل فرآیند، حسگرهای فوتوالکتریک فورک نیز برای موارد زیر استفاده می‌شوند: شمارش اشیاء، تشخیص سطوح پرشده، ثبت ارتفاع یا اجزای گمشده در دستگاه‌ها، و تشخیص سوراخ‌ها و فرورفتگی‌ها. سنسورهای چنگالی SICK به منابع نوری مختلف (ال ای دی مادون قرمز، ال ای دی نور قرمز یا نور لیزر) مجهز شده اند. با توجه به اندازه های مختلف چنگال، سنسورها برای اندازه های مختلف شی و فضاهای نصب مناسب هستند.

  • نصب و استفاده: سنسورهای WFM و WFE، بلافاصله پس از نصب قابل استفاده هستند.

  • تشخیص قطعات بسیار کوچک و شفاف و همچنین موقعیت یابی دقیق به لطف نور لیزری با دقت بالا WFL.
  • تشخیص اشیا در کاربردهای پرسرعت با سنسورهای سریع WF