سنسورهای سوئیچ ایمنی درب (Safety Switch)

با انتخاب هر یک از دسته های زیر، می توانید به لیست سنسورهای تامین شده توسط دایان صنعت دسترسی داشته باشید.

RE1

RE2

سوئیچ های ایمنی مغناطیسی RE1 و RE2 مجهز به کنتاکت های نرمال اوپن و نرمال کلوز (NC/NO) یا دو کنتاکت نرمال اوپن (N/O) میباشند، که مستقیماً با حسگرهای مغناطیسی کدگذاری شده ، آدرس دهی می شوند. سوئیچ های ایمنی مغناطیسی در مناطقی که سطح بالایی از آلودگی رخ می دهد استفاده می شود. این سنسورها دارای مقاوت بالایی هستند و تمیزکردن آنها ساده است و در نتیجه استانداردهای بالایی از بهداشت را ممکن می سازد. اصل عملکرد آنها کارایی بیشتری را امکان پذیر میکند و آنها را برای کاربردهای مختلف ایده‌آل می‌سازد که برای اپوراتور دستگاه امکان پذیر نمی باشد.

سوئیچ ایمنی مغناطیسی RE1 برای نظارت بر درب ها و فلپ ها تا IP67 استفاده می شود. با عمر طولانی، طراحی کم سایش و تعمیر و نگهداری و نصب با صرفه جویی در فضا، تحت تأثیر قرار می گیرد. در عین حال، RE1 عملکرد قابل اعتمادی را حتی در شرایط محیطی نامطلوب مانند آلودگی شدید ارائه می دهد.

تعمیر و نگهداری کم با تمیز کردن آسان

بدون شیار و منافذ، تمیز کردن RE1 بسیار آسان است و برای استفاده در درها و دریچه‌های تا IP67 و همچنین در مناطق بسیار آلوده کاملاً مناسب است.

عملکرد کم سایش چرخه تعمیر و نگهداری طولانی تر و در دسترس بودن دستگاه بالاتر را ممکن می کند.

در دسترس بودن دستگاه به لطف عملکرد کم سایش: سوئیچ ایمنی بدون تماس RE1

تا سطح عملکرد e با محافظت بهبود یافته در برابر دستکاری
به لطف تحمل بالا در برابر افست درب، RE1 می تواند برای همه درهای کشویی و نوسانی استفاده شود و بالاترین سطح در دسترس بودن دستگاه را امکان پذیر می کند. با استفاده از بلوک های عملکردی ویژه در کنترل کننده ایمنی، RE1 می تواند به سطح عملکرد e مطابق با EN ISO 13849 دست یابد و همچنین محافظت بالاتری در برابر دستکاری ارائه می دهد.

در ترکیب با بلوک عملکرد ایمنی مناسب در کنترلر، RE1 می تواند به سطح عملکرد e برسد.

به لطف عملکرد مغناطیسی خود، RE1 نسبت به سوئیچ های ایمنی الکترومکانیکی محافظت بیشتری در برابر دستکاری ارائه می دهد و به طور قابل توجهی خطر تصادف را کاهش می دهد.

با ما در ارتباط باشید

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ اتحادیه، طبقه زیر همکف، واحد 35

021-33998240

021-33998241

0912-4462763

0935-7172895

0938-9551285

info@dayan-sanat.com