سنسورهای جک SICK

با انتخاب هر یک از دسته های زیر، می توانید به لیست سنسورهای جک تامین شده توسط دایان صنعت دسترسی داشته باشید.

سنسورهای جک مغناطیسی MZT7 Sick

سنسورهای جک مغناطیسی MZT8 Sick

سنسورهای جک مغناطیسی RZT7 Sick

  • نصب سریع

  • نصب سریع و سوئیچینگ دقیق با سنسورهای جک SICK

    کلید تشخیص سریع و دقیق موقعیت‌های پیستون در محرک‌های پنوماتیکی، استفاده از سنسورهای جک مغناطیسی است. طیف گسترده‌ای از انواع سیلندر، گیره‌ها یا اسلایدها و هندسه‌های شکاف متنوع وجود دارد. این امر، در ابتدا این ذهنیت را ایجاد می کند که طیف وسیعی از سنسورها باید تولید شوند؛ یا حتی، یک نگرش سنسوری پیچیده برای پاسخگویی به همه این تفاوت‌ها نیاز است. با این حال، سنسورهای جک مغناطیسی خلاقانه SICK، امکان نصب مستقیم سنسور در محرک‌های پنوماتیکی با شیارهای T یا C شکل را فراهم می‌کنند. این سنسورها، برای افزایش میزان کاربرد این سنسورها از آداپتورهای کاربردی بسیار موثری در ماشین‌ها و کارخانه‌های تولیدی استفاده می‌کنند.

  • سنسور را به سادگی وارد شکاف کنید و در کمترین زمان در جای خود ثابت کنید.

    نگرش خلاقانه sick در تولید سنسورهای جک باعث می شود که این سنسورها به راحتی در هر شکاف C یا T شکل، بسته به نوع، از بالا وارد شوند و با یک پیچ ثابت شوند. نصب این سنسورها فوق العاده آسان و کاربر پسند است. دنده های نگهدارنده سنسور در کناره، یک مزیت کلیدی در طول فرآیند است. این دنده ها، سنسور را حتی قبل از سفت شدن پیچ فولادی ضد زنگ، در جای خود در شکاف نگه می دارند و از لغزش سنسور به بیرون از شکاف جلوگیری می کنند حتی اگر سنسور را از طرف سر آن نصب کنید.

    سپس یک پیچ یک چهارم دور، پیچ ترکیبی را تکمیل می کند که در زمان صرفه جویی می کند و سنسور را به طور ایمن در جای خود قفل می کند. پیچ فولادی ضد زنگ همچنین از لغزش یا جابجایی سنسور در شکاف، حتی در صورت لرزش های شدید، جلوگیری می کند. نصب این سنسورها در هر موقعیتی خیلی ساده تر از بسیاری از سنسورهای دیگر است.

  • راه حلی مناسب تقریبا برای هر سیلندر گرد

    طیف گسترده ای از لوازم جانبی و آداپتور نصب برای سیلندرهای بدون شکاف موجود است. این بدان معناست که تنها با چند نوع محصول، سنسورهای جک مغناطیسی SICK می توانند عملاً در هر نوع سیلندر معمولی مانند سیلندرهای گرد، میله ای و پروفیلی استفاده شوند.

  • یک LED به عنوان کمک بصری نصب، عمل می کند و نقطه سوئیچ بهینه را مشخص می کند. اگر سنسور در آن موقعیت قرار گیرد، LED در طول عملیات سوئیچینگ به طور مداوم روشن می شود. اگر LED زرد چشمک بزند، قدرت میدان مغناطیسی تغییر کرده است. پیستون سیلندر در نواحی بیرونی بالایی یا پایینی ناحیه تشخیص قرار دارد. سنسور بدون عیب سوئیچ می کند و سیگنال خروجی را در کل منطقه تشخیص، حتی در نواحی بیرونی ارائه می دهد. اگر LED روشن نشود، پیستون سیلندر خارج از ناحیه تشخیص سنسور قرار دارد. در این مورد، میدان آهنربا برای سیگنال خروجی قابل اعتماد بسیار ضعیف است و سنسور سوئیچ نمی کند.

  • تشخیص موقعیت قابل اعتماد

  • تشخیص موقعیت قابل اعتماد، حتی در محیط های سخت

    SICK برای هر کاربرد یک سنسور مناسب ارائه می دهد. در نتیجه، تقریباً هیچ چیز، حتی شرایط محیطی چالش برانگیز، نمی تواند مانع تشخیص دقیق موقعیت پیستون شود.

  • سنسورهای جک sick، در دماهای بالا تقریباً بدون مشکل

    انواع ویژه این سنسورها، با دمای بالا، امکان استفاده در دماهای تا 100 درجه سانتیگراد را فراهم می کند. این بدان معناست که سنسورهای جک مغناطیسی قادر به ارائه سیگنال های سوئیچینگ مطمئن حتی در محیط های سخت، مانند صنعت فلزکاری، هستند.

  • حفاظت عالی در برابر انفجار طبق استاندارد ATEX

    SICK سنسورهای جک مغناطیسی را ارائه می دهد که حتی بالاترین استاندارد را برای استفاده در مناطق خطرناک انفجار برآورده می کند. برای مثال، در نسخه NAMUR، MZT8، الزامات بالاترین ATEX رده 1D، 1G (گرد و غبار و گاز) را برای استفاده در مناطقی با اتمسفر انفجاری ثابت، طولانی مدت یا مکرر برآورده می کند. SICK همچنین دارای نسخه هایی در دسته ATEX 3D و 3G، برای استفاده در مناطق با خطر انفجار کمتر است. انواع این دسته‌های حفاظت در برابر انفجار، کاربردهایی را در دریچه‌های سیلو، آسانسور، آسیاب یا نوار نقاله پوشش می‌دهند.

  • طراحی مقاوم، عمر طولانی را تضمین می کند.

    همچنین سنسورهایی با درجه بندی محفظه تا استاندارد IP 69K، برای کاربردهای خاص وجود دارد که سنسورهای سیلندر در تماس مکرر با آب هستند؛ یا در معرض تمیز کردن با فشار بالا هستند. محفظه مستحکم و لوازم الکترونیکی استفاده شده در این سنسورها، در برابر عوامل تمیز کننده، روان کننده های خنک کننده و سایر مواد شیمیایی تولیدی مقاوم هستند.