سنسورهای سرعت (Speed Monitoring)

2  سنسور سرعت و ارزیابی در یک محفظه فشرده
به ویژه طراحی صرفه جویی در فضا
اصل سنسور القایی یا مغناطیسی
ترکیبی انعطاف پذیر از محفظه ها، اتصالات و سیگنال های خروجی

لیست محصولات سری سنسورهای سرعت (Speed Monitoring) ifm

محصولات ذکر شده در لیست زیر را می توانید از دایان صنعت نمایندگی ifm تهیه کنید. همچنین با کلیک روی نام هر محصول، می توانید به مشخصات فنی و دیتاشیت آن دسترسی پیدا کنید.

DI0101

DI5020

در بسیاری از کاربردهای صنعتی، درایوها باید از نظر سرعت چرخش یا توقف کنترل شوند. در صنایع خودروسازی، مواد غذایی، فولاد و معدن، از سنسورهای سرعت برای تشخیص ایمن سکون، سرعت بیش از حد و کم‌سرعت درایوها یا شکستن تسمه در نوار نقاله استفاده می‌شود. در ماشین‌های متحرک مانند لیفتراک‌ها، سنسورهای سرعت به عنوان افزایش سرعت عمل می‌کنند.
سنسورهای سرعت تشخیص و نظارت بر سرعت چرخش را در یک واحد یکپارچه می کنند. سر حسگر با استفاده از اصول حسگر القایی یا مغناطیسی کار می کند. این سنسور سطوح فعال فلزی را در قسمت چرخان ماشین تشخیص می دهد. ارزیابی یکپارچه این اطلاعات را به سرعت چرخشی تبدیل می کند.

سنسورهای سرعت چیست؟

سنسورهای کنترل سرعت IFM Electronic برای نظارت بر توقف یا کاهش سرعت دستگاه های مختلف مانند نوار نقاله، نوار نقاله و درام چرخان طراحی شده اند.

سنسورهای سرعت تشخیص و کنترل سرعت چرخش را در یک دستگاه ترکیب می کنند. سر حسگر با استفاده از اصول اندازه گیری القایی یا مغناطیسی کار می کند. سنسور سطوح کاری فلزی را در قسمت چرخان دستگاه تشخیص می دهد. یک ارزیابی یکپارچه این اطلاعات را به سرعت چرخشی تبدیل می کند.

سنسورهای نظارت بر سرعت چرخش به گونه ای نصب می شوند که یک پروانه فلزی یا هر جسم دیگری که به طور مکانیکی به مکانیزم چرخش متصل است، در محدوده سنسور قرار گیرد. هنگامی که مکانیزم می چرخد، پروانه یک فرکانس پالسی متناسب با چرخش ایجاد می کند. مدار کنترل فرکانس در سنسور به طور مداوم چرخش مکانیسم را نظارت می کند و هنگامی که سرعت آن کاهش یا متوقف می شود، عنصر سوئیچ سنسور را فعال می کند.

سنسورهای سرعت IFM چگونه کار می کنند؟

در مرحله بعد، بیایید دریابیم که چه نوع سنسورهای سرعت وجود دارند و چگونه کار می کنند.

مانیتورهای سرعت جمع و جور
بسیاری از کاربردهای صنعتی نیاز به نظارت بر سرعت چرخش یا حالت سکون درایوها دارند. در صنایع خودروسازی، فرآوری مواد غذایی، فولاد و معادن، از مانیتورهای سرعت برای تشخیص ایمن درایوهای بیکار، بیش از حد یا کم سرعت یا شکستگی تسمه در نوار نقاله استفاده می شود.

مانیتورهای سرعت سری DI جمع و جور، تشخیص سرعت و نظارت بر سرعت را در یک دستگاه ترکیب می کنند. سر حسگر با استفاده از اصول اندازه گیری القایی عمل می کند. این سنسور سطوح کاری فلزی را بر روی قطعات چرخان ماشین، مانند چرخ دنده یا میل بادامک تشخیص می دهد. یک ارزیابی یکپارچه این اطلاعات را به سرعت چرخشی تبدیل می کند.

سرعت هدف به راحتی با استفاده از پتانسیومتر یا دکمه روی دستگاه تنظیم می شود.

سنسورهای سرعت فشرده برای مناطق خطرناک
در بسیاری از کاربردهای صنعتی، نظارت بر سرعت چرخش یا وضعیت ساکن درایوها ضروری است. در محیط های بالقوه انفجاری، از سنسورهای سرعت چرخشی برای تشخیص ایمن درایوهای دور، بیش از حد و کم سرعت یا شکستگی تسمه در نوار نقاله استفاده می شود.

مانیتورهای سرعت سری DI جمع و جور، تشخیص سرعت چرخشی و نظارت را در یک دستگاه ترکیب می کنند. سر حسگر با استفاده از اصول اندازه گیری القایی عمل می کند. این سنسور سطوح کاری فلزی را بر روی قطعات چرخان ماشین، مانند چرخ دنده یا میل بادامک تشخیص می دهد. یک ارزیابی یکپارچه این اطلاعات را به سرعت چرخشی تبدیل می کند.

سرعت هدف به راحتی با استفاده از یک پتانسیومتر یا یک دکمه روی دستگاه تنظیم می شود. واحدها را می توان در منطقه 22 (غبار غیر رسانا) در گروه II، دسته سه بعدی استفاده کرد.

سنسورهای سرعت برای درایوها و محورها

سنسورهای سرعت MX5 برای درایوها و محورها با فرکانس سوئیچینگ بالای 15000 هرتز و دامنه دمایی گسترده از -32 تا 125 درجه سانتیگراد، سرعت و جهت درایوها، محورها و شفت ها را به طور قابل اعتماد تشخیص می دهند. سنسورها از سلول های هال استفاده می کنند و بنابراین حتی در صورت آلودگی شدید به طور قابل اعتماد و بدون تماس کار می کنند.

مفهوم مسکن، طول مسکن و ترکیبات اتصال مختلف را ممکن می کند، به عنوان مثال. کابل مستقیم یا زاویه دار و کانکتور AMP.

شما می توانید هر یک از سنسورهای سرعت IFM را با بهترین قیمت از اینجا خریداری کنید