سنسورهای فشار / سنسورهای وکیوم IFM

با انتخاب هر یک از دسته های زیر، می توانید به لیست سنسورهای تامین شده توسط دایان صنعت نمایندگی ifm دسترسی داشته باشید.

 سنسورهای فشار مجهز به نماشگر با کاربرد بهداشتی، نوع PI

سنسورهای فشار مجهز به نماشگر با کاربرد صنعتی، نوع PE و PN

    • سنسورها و فرستنده های با ارزیابی یکپارچه
    • مخصوص استفاده در کاربردهای بهداشتی
    • حفاظت از اضافه بار عالی و پایداری طولانی مدت
    • محدوده اندازه گیری از 1 تا 600 بار
    • اتصال به فرآیندهای متنوع با استفاده از آداپتورها

    سنسورهای فشار / سنسورهای وکیوم

    طیف محصولات سنسورهای فشار ifm بسیار گسترده است. تجهیزات مورد نیاز اندازه گیری، مواد و نمایشگرهای مختلف، برای برآورده کردن نیازهای کارخانه های صنعتی، در دسترس هستند. به عنوان مثال، برای کاربردهای پنوماتیک، سلول اندازه‌گیری خازنی سرامیکی با یک سلول اندازه‌گیری از جنس استنلس استیل با گیج‌های کرنش‌سنج سیمی با لایه نازک یا لایه ضخیم (سری‌های PK، PV، PT) و یک روش اندازه‌گیری مقاومتی پیزو تکمیل می‌شود.

    سنسورهای فشار ifm در برابر پیک‌های فشار دینامیکی مقاوم هستند. این سنسورها، حتی در مورد پیک‌های فشار شدید که مثلاً با بسته شدن سریع شیرها اتفاق می‌افتد، مقاومت اضافه بار بالایی را تضمین می‌کنند. سنسورهای فشار الکترونیکی می توانند از آسیب یا خرابی ناشی از سایش و پارگی قطعات مکانیکی جلوگیری کنند. این ویژگی آنها، چرخه عمر طولانی تری نسبت به سنسورهای سنتی که دارای نقاط خرابی بحرانی هستند ارائه می دهد. حوزه‌های کاربردی سنسورهای فشار ifm، از وظایف نظارت ساده به عنوان کلید روشن/خاموش تا اندازه‌گیری دقیق درجه فشار دیجیتال را شامل می‌شود.

    تقریباً تمام سنسورهای فشار ifm برای نزدیک به یک دهه است که به فناوری IO-Link مجهز شده‌اند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا میزان داده‌های فرآیندی را که در دسترس شماست افزایش دهید و آن داده‌ها را در طول زمان برای تجزیه و تحلیل روند ثبت کنید. این فناوری واقعاً برای هر زمان که بخواهید از قدرت آن استفاده کنید، قابلیت اتصال و بازی کردن را دارد. به سادگی حسگر خود را به Masters IO-Link ifm متصل کنید و داده های حسگر خود را مستقیماً به سیستم های SCADA، MES، ERP یا CMMS خود برای تجزیه و تحلیل از طریق پورت IoT بدون تداخل با زیرساخت PLC موجود خود ارسال کنید. IO-Link پایه و اساس چهارمین انقلاب صنعتی است که معمولاً به عنوان اینترنت صنعتی اشیاء (IoT) شناخته می شود و مفاهیم زیربنایی مانند تعمیر و نگهداری پیش بینی شده را در بر می گیرد.

با ما در ارتباط باشید

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ اتحادیه، طبقه زیر همکف، واحد 35

021-33998240

021-33998241

0912-4462763

0935-7172895

0938-9551285

info@dayan-sanat.com