سنسورهای مجهز به ترنسمیتر ifm

  • نمونه هایی با دو یا چهار خروجی سوئیچینگ یا خروجی آنالوگ
  • مدیریت بصری و کاربرپسند
  • نمایشگر LED با وضوح بالا
  • طول پروب تا 160 سانتی متر
  • سازگاری با ارتفاع های مختلف کانتینر از طریق کوتاه کردن پروب

لیست محصولات سری سنسورهای مجهز به ترنسمیتر از سنسورهای سطح سنج تولید شده توسط شرکت ifm

محصولات ذکر شده در لیست زیر را می توانید از دایان صنعت نمایندگی ifm تهیه کنید. همچنین با کلیک روی نام هر محصول، می توانید به مشخصات فنی و دیتاشیت آن دسترسی پیدا کنید.

سنسور IFM سطح سنج LR3000

سنسور IFM مجهز به ترنسمیتر

این نوع از سنسورهای سطح سنج ifm، بر اساس اصل رادار موج هدایت شده عمل می کند و سطح را با استفاده از پالس های الکترومغناطیسی در محدوده نانوثانیه اندازه گیری می کند. این سنسورها، برای نظارت مداوم سطح تقریباً همه مایعات، از جمله محیط های آبی، خنک کننده ها، مایعات پاک کننده و روغن ها مناسب هستند.
سنسور، مستقیماً با استفاده از اتصال فرآیندی یا صفحه فلنج، در مخزن نصب می شود. در صورت لزوم، پروب می تواند به راحتی توسط کاربر کوتاه شده و با ارتفاع مخزن سازگار شود.
تنظیم تمام پارامترها و همچنین برنامه ریزی نقاط سوئیچ و نشان دادن سطح فعلی، از طریق دکمه های برنامه نویسی و نمایشگر الفبایی – عددی 4 رقمی انجام می شود. سنسور را می توان از طریق IO-Link نیز پیکربندی کرد. به عنوان مثال، با استفاده از رابط USB و نرم افزار LINERECORDER SENSOR میتوان برای نمایش، انتقال و بایگانی مجموعه پارامترها اقدام کرد.

سنسورهای مجهز به ترانسمیتر شرکت IFM، به عنوان یکی از پیشروان در زمینه فناوری اندازه‌گیری و کنترل، به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سنسورها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ای که توسط IFM توسعه یافته، قابلیت اندازه‌گیری دقیق و اعتماد‌پذیر را فراهم می‌کنند.

سنسورهای مجهز به ترانسمیتر IFM به عنوان ابزاری حیاتی برای کنترل و نظارت بر فرآیندها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. این سنسورها با ویژگی‌های زیر مورد توجه قرار می‌گیرند:

۱. دقت بالا: سنسورهای IFM با دقت بالا در اندازه‌گیری اطلاعات، اطمینان از دقت و صحت اطلاعات ارائه شده را به کاربران می‌دهند.

۲. قابلیت تنظیم: قابلیت تنظیم و تنظیمات انعطاف‌پذیر برای تطبیق بهتر سنسور با شرایط محیطی و نیازهای ویژه برنامه‌های کاربردی را فراهم می‌کند.

۳. مقاومت در برابر شرایط محیطی: سنسورهای IFM با استفاده از مواد با کیفیت و طراحی‌های مقاوم، به خوبی در برابر شرایط محیطی مختلف از جمله رطوبت، گرد و غبار، و دما عمل می‌کنند.

۴. سهولت نصب و استفاده: طراحی کاربرپسند و ساده، به کاربران امکان می‌دهد سنسورهای IFM را به راحتی نصب و به کار برده و از آنها بهره‌برداری نمایند.

۵. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: IFM به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت ارائه دهنده خدمات پس از فروش عالی است و اطمینان از اینکه مشتریان به هنگام نیاز به پشتیبانی کامل و کارآمد دارند.

با استفاده از سنسورهای مجهز به ترانسمیتر IFM، کاربران می‌توانند فرآیندهای خود را بهبود بخشیده و به دقت، کارایی و قابلیت اعتماد بیشتری دست یابند.

با ما در ارتباط باشید

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ اتحادیه، طبقه زیر همکف، واحد 35

021-33998240

021-33998241

0912-4462763

0935-7172895

0938-9551285

info@dayan-sanat.com