سنسورهای نوری سری G6

مزایا

  • سنسورهای مجهز به ال ای دی های PinPoint (با نور قرمز مرئی و نور مادون قرمز) یا سنسورهای مجهز به لیزر، اشیا را به طور قابل اعتمادی، شناسایی می کنند. بنابراین، برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب هستند.
  • عملکرد نوری عالی و استحکام به لطف تکنولوژی ASIC از شرکت SICK
  • نصب سریع و آسان و دوام بالا به لطف استفاده از کامپوزیت‏ های فلزی
  • نصب و تنظیم آسان با استفاده از پتانسیومتر کاربر پسند و نشانگرهای  LED بسیار خوانا
  • سنسورهای با محفظه فولادی ضد زنگ، رتبه بندی محفظه IP69K، عمر طولانی سنسور را در برنامه های کاربردی سخت تضمین می کند.

لیست محصولات سری G6 از سنسورهای نوری (فوتوالکتریک) تولید شده توسط شرکت SICK

محصولات ذکر شده در لیست زیر را می توانید از دایان صنعت تهیه کنید. همچنین با کلیک روی نام هر محصول، می توانید به مشخصات فنی و دیتاشیت آن دسترسی پیدا کنید.

GL6G-P4211

GL6-P4111

GSE6-P4211

GL6-P4211

GTB6-P4211

GL6-P4112

GL6-P4212

GTB6-P4212

GTB6-P4211

GTB6-P4241

GL6-P1211

GTB6-P1211

GL6-P1212

GTB6-P1241

GL6-N4211

GTB6-N4211

GTB6-N4212

GL6-N4212

GTB6-N1211

GTB6-N1212

GL6-N1211

GTB6-N1211

GL6-N1212

بررسی اجمالی

سنسورهای فوتوالکتریک سری G6، با محفظه‌های مینیاتوری خود، با پیکربندی استاندارد نصب حفره‌های 1 اینچی و همچنین ویژگی‌های عملکردی بسیار بالا، شما را تأثیر قرار می‌دهند. برای نمونه، سنسور با محفظه فولادی ضد زنگ 1.4404 (316L)، در برابر مواد شیمیایی و مواد پاک کننده در کاربردهای مربوط به شستشو، بسیار مقاوم است. سنسورهای سری G6 با دارا بودن تکنولوژی PinPoint LED و لیزر، اینسرت های فلزی برای نصب صحیح، LED های نشانگر بزرگ و پر نور، پیچ های تنظیم کننده کاربر پسند، رتبه بندی IP67 و IP69K محفظه، و همچنین جدیدترین فناوری ASIC از SICK، بسیار فراتر از استاندارد فعلی هستند.

در یک نگاه

  • مجهز به PinPoint LED و انواع لیزر درجه یک
  • تکنولوژی SICK ASIC، نتیجه چندین دهه تجربه با سنسورهای فوتوالکتریک
  • حسگرهای مجاورتی فوتوالکتریک با حذف پس‌زمینه، سنسورهای مجاورتی فوتوالکتریک انرژی بالا و سنسورهای فوتوالکتریک عبوری
  • بدنه پلاستیکی ABS و بدنه استیل ضد زنگ V4A 1.4404 (316L)
  • رتبه بندی محفظه IP67 و IP69K

برتری های سنسورهای سری G6 سیک

بسیار بالاتر از استاندارد – راه حل اقتصادی برای رسیدن به کلاس تجاری

سنسورهای نوری سزی G6، هم از ال ای دی های PinPoint و هم از فناوری لیزر استفاده می کنند. آنها در یک محفظه 1 اینچی با استفاده از اینسرت های فلزی، با سوراخ های رزوه ای M3، نصب شده اند. همچنین، سری G6 حداکثر انعطاف را برای حل نیازهای فرآیند اتوماسیون ارائه می دهد.

تنظیم آسان، به لطف پتانسیومتر کاربر پسند، نصب و راه اندازی سریع

نصب آسان به لطف استفاده از اینسرت های فلزی با رزوه M3 برای نصب سریع و آسان

تراز ساده با استفاده از PinPoint LED دقیق، نقطه نوری بسیار قابل مشاهده برای تراز آسان حسگر، حتی در شرایط سخت کاربردی

حسگرهای sick، می توانند با اطمینان بالایی، هر نوع شی را تشخیص دهند. چه تیره یا شفاف، سریع یا کوچک، سوراخ شده یا براق، ناهموار یا پوشیده با یک پوسته، نزدیک یا دور. شما می توانید با بالاترین سطح کیفیت، اعتماد کنید.

سنسورهای سری G6 سیک، سریع نصب می شوند و فورا آماده کار هستند.

سنسور نوری سری G6، تعبیه شده در محفظه مینیاتوری را به لطف وجود اینسرت های فلزی تقویت شده و سوراخ رزوه ای M3، می توان به سرعت و با ایمنی بالا نصب کرد. این بدان معناست که سنسور نوری، فورا آماده استفاده است تا عملکرد بالای خود را در فرآیندهای تولید نشان دهد.

G6 را می توان به سرعت تنظیم کرد و از اجرای روان فرآیند انتقال چمدان ها اطمینان حاصل کرد.

به لطف تکنولوژی دقیق LED PinPoint، شناسایی عبور افراد در نقاط مورد نظر، برای سنسور نوری مینیاتوری G6، یک بازی بچگانه است. G6 به دلیل طراحی جمع و جور خود به فضای زیادی نیاز ندارد. این بدان معنی است که در صورت نیاز، می توان از چندین سنسور برای این هدف استفاده کرد.

تشخیص قابل اعتماد اجسام ظریف

سنسور مجاورتی نوری G6، علاوه بر عملکرد بهینه، دارای یک محفظه 1 اینچی اقتصادی است. این باعث می شود تا سطح بالایی از انعطاف پذیری در طراحی ماشین وجود داشته باشد. تشخیص دقیق لیزری، عملکرد عالی حسگر را حتی، در شرایط سخت، تضمین می کند. بنابراین، لیزر G6 برای تشخیص قطعات کوچک در تولید لوازم الکترونیکی کاملاً مناسب است.

سنسورهای لیزری G6، به لطف قطر پرتو نور کوچک خود، برای تشخیص دیسک های ویفر در فرآیندهای پردازش، در صنعت نیمه هادی ها، عالی است.

مجموعه لیزری سری G6، دارای سنسورهای مجاورت نوری با حذف تور پس‌زمینه و سنسورهای مجاورت نوری انرژی بالا است که دارای محدوده سنجش 400 میلی‌متر و قطر پرتو نور 0.4 میلی‌متر است. به همین دلیل است که سنسورهای لیزری G6، برای ادغام در بازوهای ربات و استفاده در مهندسی اتوماسیون عالی است.

مقاوم و قابل اعتماد – سنسورهایی از جنس فولادی ضد زنگ برای کاربرد در فرآیندهای شستشو

حسگرهای G6 Inox، به همه نیازهای فرآیندهایی که به حداکثر قابلیت اطمینان در شرایط محیطی بسیار سخت، نیاز دارند پاسخگو می باشد. با توجه به بدنه فولادی ضد زنگ، این سنسورها از دوام بالایی برخوردار هستند. مقاومت بالای این سنسورها به مواد شیمیایی، به این معنی است که در مواجهه با مواد پاک کننده حاوی الکل ها و مواد قلیایی و همچنین، روغن ها و روان کننده های استاندارد، گزینه ای قابل اعتماد هستند. به لطف این مزایای قابل توجه، سنسورهای G6 Inox، برای استفاده در صنایع غذایی و نوشیدنی ایده آل هستند. در این صنایع، بهداشت در اولویت قرار دارد و رعایت این بهداشت، با فرآیندهای تمیز کردن و ضد عفونی شدید تضمین می شود.

سنسور مناسب برای فرآیند مورد نظر شما – محفظه‌های مستطیلی خانواده محصولات G6 Inox، انعطاف‌پذیری زیادی را در نصب و تنظیم ارائه می‌دهند، زیرا این سنسورها را می‌توان با براکت‌های مخصوص، نصب کرد.

پوشش ویژه روی صفحه جلویی PMMA برای مقاومت بیشتر

شناسایی آسان، حتی پس از استفاده طولانی مدت. اجزای  لیزری تخریب ناپذیر به این معنی است که تعیین نوع سنسورها حتی پس از استفاده طولانی مدت در یک محیط سخت همچنان آسان است.

کاربردها

  • صنایعی که نیاز به رعایت استداردهای بهداشتی بالا دارند. (مانند مواد غذایی و آشامیدنی)
  • محیط های سخت و خشن که به محفظه فلزی مستحکم نیاز دارند.
  • فرآیندهای تولیدی با استانداردهای زیبایی شناسی بالا