مزایا

  • محدوده اندازه گیری گسترده تا 10، 20 یا 50 متر در ترکیب با رابط های مختلف، امکان یکپارچگی آسان و سریع را در هر محیط تولیدی فراهم می کند.
  • اندازه گیری بسیار مطمئن و دقیق به افزایش کیفیت و ثبات فرآیند کمک می کند.
  • فرکانس های اندازه گیری یا سوئیچینگ بالا، جریان سریع حرکت مواد را امکان پذیر می کند.
  • خانواده محصولات Dx50، بر پایه یک پلتفرم مشترک استوار است که سطوح عملکردی متعددی را ارائه می‌کند و تغییرات آتی را آسان می‌کند.
  • راه اندازی بصری از طریق نمایشگر یا آموزش از راه دور، زمان و هزینه نصب را کاهش می دهد.
  • محدوده دما از 30- درجه سانتیگراد تا 65+ درجه سانتیگراد، امکان استفاده در فضای باز را بدون سرمایش یا گرمایش اضافی فراهم می کند.
  • تا 40 کیلو لوکس، مصونیت نور محیطی، امکان استفاده در محیط های چالش برانگیز نوری را فراهم می کند.

لیست محصولات سری Dx50 از سنسورهای فاصله متوسط تولید شده توسط شرکت SICK

محصولات ذکر شده در لیست زیر را می توانید از دایان صنعت تهیه کنید. همچنین با کلیک روی نام هر محصول، می توانید به مشخصات فنی و دیتاشیت آن دسترسی پیدا کنید.

DT50-P1113

بررسی اجمالی

Dx50 یک پلتفرم سنسور فاصله متداول است که در سطوح عملکردی متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. Dx50 با محدوده اندازه گیری تا 10 متر یا 20 متر بر روی اجسام یا حتی تا 50 متر هنگام اندازه گیری بر روی بازتابنده، برای بسیاری از کاربردهای مختلف مناسب است. بر اساس یک رابط سوئیچینگ، آنالوگ یا سریال که در دسترس است، Dx50 می تواند به راحتی در هر محیط کاربردی یکپارچه شود. همچنین مفهوم عملیاتی بصری و لیزر قرمز قابل مشاهده، امکان نصب سریع سنسورها را فراهم می کند. به لطف فناوری ابتکاری HDDM در سنسورهای Dx50T قابلیت اطمینان عالی، مصونیت در برابر نور محیط و دقت بالا در هنگام استفاده فراهم می شود. ارائه نسبت قیمت/عملکرد بسیار خوب Dx50، در بسیاری از موارد راه حل مناسبی است.

در یک نگاه

  • بالاترین قابلیت اطمینان، ایمنی نور محیط و نسبت قیمت/عملکرد به لطف فناوری HDDM
  • محدوده اندازه گیری 10 متر یا 20 متر مستقیماً روی جسم یا 50 متر روی بازتابنده
  • سطوح عملکرد متفاوت، بسته به محصول و کلاس لیزر
  • رابط های مختلف: دیجیتال، آنالوگ یا سریال
  • صفحه نمایش با مفهوم عملیاتی بصری و سازگار
  • محفظه ریخته گری شده مستحکم از جنس فلز روی
  • محدوده دمای عملیاتی گسترده از 30- درجه سانتیگراد تا 65+ درجه سانتیگراد

استانداردها را خانواده محصولات DX50 به لطف فناوری HDDM تعیین می کند.

با خانواده محصولات Dx50، سیک برای اولین بار، سنسورهای فاصله ای را طراحی کرده است که به دلیل طراحی باریک و عملکرد اندازه گیری چشمگیر، تفاوت قابل توجهی با محصولات مشابه دارند. واحد نور در این سنسورها، امکان اندازه گیری فاصله را با برد اسکن تا 50 متر، هم در داخل و هم در خارج از منزل، فراهم می کند. تنوع گسترده رابط های حسگر، اجرای یکپارچه را در برنامه کاربر امکان پذیر می کند. راه اندازی به لطف رابط کاربری خود توضیحی ساده است. Dx50 همچنین به نسبت قیمت به عملکرد جذاب در بازار شناخته می شود.

طیف گسترده ای از انواع

سنسورهای فاصله Dx50 از SICK را می توان به راحتی در ماشین ها و سیستم های جدید و موجود ادغام کرد. چه به عنوان یک نوع اسکن یا مبتنی بر بازتابنده، با لیزر کلاس 1 یا 2، با رابط آنالوگ، دیجیتال یا سریال.

تکنولوژی HDDM

فناوری منحصر به فرد HDDM از SICK نقطه عطفی در توسعه فناوری سنسور فاصله است. در انجام این کار، سنسور از زمان شروع اندازه گیری، چندین پالس لیزر از سنسور به طرف جسم مورد نظر فرستاده و از برگشت آنها برای محاسبه فاصله استفاده می کند. این امکان اسکن پایدار و بدون شکاف و همچنین نتایج اندازه گیری قابل اعتماد را فراهم می کند. همه این امکانات حتی در محیط های کثیف، گرد و غبار و مرطوب قابل استفاده است.

ایمنی فوق العاده در برابر نور محیط

سنسورهای فاصله Dx50 در برابر نور محیط مقاوم هستند و عملکرد بدون تداخل و تعیین قابل اعتماد فواصل در داخل و خارج را تضمین می کنند.

به لطف انعطاف‌پذیری، قابلیت اطمینان و نسبت قیمت به عملکرد متعادل، خانواده محصولات Dx50 برای کاربردهای بی‌شماری در همه بخش‌ها مناسب است.

نظارت بر قطر در طول فرآیندهای سیم پیچی

هنگامی که فرآیند تولید نوار فولادی کامل شد، نوارها، با کیفیت بالا به سیم پیچ پیچیده می شوند. پایش قطر دقیق در اینجا مورد نیاز است تا بتوان طول مناسب را همیشه تشخیص داد. سنسور فاصله DT50 این مرحله مهم فرآیند را با دقت تا آخرین میلی متر پشتیبانی می کند.

موقعیت عمودی در نوار نقاله های هوایی الکتریکی

نوار نقاله های هوایی الکتریکی، بدنه اتومبیل، موتورها و سایر اجزاء را که حمل و نقل آنها دشوار است به ایستگاه های کاری تعریف شده می آورد. با قابلیت تکرار عالی، DL50 Hi برای این کار مهم مناسب است و اطمینان می دهد که موقعیت ارتفاع دقیقاً تنظیم شده است.

موقعیت عمودی جرثقیل ها در انبارها

برای قطعات کوچک، جرثقیل های عمودی در محل تولید کارخانه های نورد استفاده می شود. این جرثقیل ها برای قرار دادن قطعات کوچک در قفسه ها، به صورت خودکار، در ارتفاع بالایی استفاده می شوند. برای اطمینان از نزدیک شدن به موقعیت های صحیح قفسه، یک سنسور فاصله متوسط، از موقعیت یابی جرثقیل پشتیبانی می کند. DL50 Hi کامپکت، مقادیر عملکرد عالی را تا 50 متر ارائه می دهد. فناوری HDDM مورد استفاده، به دلیل قابلیت اطمینان و تکرارپذیری قابل توجه، تاثیر مستقیم خود را نشان می دهد. نور لیزر قرمز، تراز دقیق را امکان پذیر می کند. محفظه فلزی مستحکم، سنسور را برای شرایط محیطی سخت در انبار کارخانه های نورد مناسب می کند.

مشخصات فنی

200 mm … 50,000 mm, 90 % remission, 18 % remission, 6 % remission, on “diamond grade” reflective tape Measuring range

≥ 2.5 mm

≥ 1 mm

≥ 2 mm

≥ 0.25 mm

Repeatability
± 10 mm, ± 7 mm, ± 3 mm Accuracy

20 ms … 30 ms

15 ms … 80 ms

10 ms … 50 ms

20 ms … 100 ms

15 ms … 30 ms

10 ms … 160 ms

Response time

2 ms … 2.5 ms 1)

2.5 ms 1) 2)

Output time
, RS-422 Serial
yes SSI
Analog output
1 Number
Current output / voltage output Type

1 … 2 x PNP

1 … 2 x NPN

Digital output

–30 °C … +65 °C

–30 °C … +80 °C, operation with 2 cooling plates

–30 °C … +140 °C, operation with 2 cooling plates and protection filter

Ambient temperature, operation
Laser, red Light source
Visible red light Type of light

2 (IEC 60825-1:2014)

1 (IEC 60825-1:2014)

Laser class