سنسورهای سطح سنج، قابل استفاده در محیط های بهداشتی

  • نصب انعطاف پذیر مستقل از جهت قرارگیری
  • محفظه مقاوم از استیل ضد زنگ و خوردگی
  • به لطف تنظیمات ثابت، فوراً آماده بهره برداری است
  • تمایز محیط ها با پارامترسازی خروجی های سوئیچینگ
  • قابل استفاده در کاربردهای بهداشتی

لیست محصولات سری سنسورهای قابل استفاده در محیط های بهداشتی از سنسورهای سطح سنج تولید شده توسط شرکت ifm

محصولات ذکر شده در لیست زیر را می توانید از دایان صنعت نمایندگی ifm تهیه کنید. همچنین با کلیک روی نام هر محصول، می توانید به مشخصات فنی و دیتاشیت آن دسترسی پیدا کنید.

سنسور سطح سنج LMT100

سنسورهای سطح سنج سری LMT، سطوح را در مخازن کنترل می کنند یا از محافظت در برابر خشک شدن پمپ ها، اطمینان می دهند.
این سنسورها با داشتن مواد با کیفیت بالا، مانند استیل ضد زنگ یا PEEK، و همچنین اتصالات فرآیندی بهداشتی، به ویژه برای صنایع غذایی و نوشیدنی، مناسب هستند. تاییدیه ها یا گواهینامه های بین المللی متعددی، مانند EHEDG، 3A و FDA، امکان استفاده از این سنسورها را در کاربردهای بهداشتی می دهد.
این واحدها تقریباً در تمام مایعات، محیط های چسبناک و مواد حجیم قابل استفاده هستند. آنها حتی مواد چسبنده (مانند سس گوجه فرنگی) یا مواد غیر رسانا (مانند روغن نباتی) را تشخیص می دهند. برای تعیین سطح دقیق تر، رسوبات و فوم به طور قابل اعتمادی در نظر گرفته نمی شوند. این دستگاه ها دو خروجی سوئیچینگ را ارائه می دهند که می توانند مستقل از یکدیگر تنظیم شوند، بنابراین حتی می توان بین دو محیط تمایز قائل شد.
سنسورهای با طول پروب مختلف تولید می شوند.
هر سنسور LMT، به صورت کارخانه ای روی یک محیط خاص تنظیم شده است. برای نیازهای خاص، حساسیت و عملکردهای بیشتر را، می توان با برنامه مربوطه تنظیم کرد. پاشش، حرکات موج و حباب های هوا را می توان به عنوان مثال با تنظیم تاخیر سوئیچینگ جبران کرد.
پارامترها را می توان با استفاده از رابط USB تنظیم کرد. نرم افزار LINERECORDER SENSOR برای تجسم، انتقال و بایگانی مجموعه پارامترها، استفاده می شود.

با ما در ارتباط باشید

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ اتحادیه، طبقه زیر همکف، واحد 35

021-33998240

021-33998241

0912-4462763

0935-7172895

0938-9551285

info@dayan-sanat.com